17 iulie 2016

Bucle cu So Curls de la Rowenta

Cine ma stie de mai mult timp, isi aduce aminte si de parul meu lung, blond si foarte... intins, atit de intins incit aveam impresia ca imi sta lipit de cap, fata, etc. Ulterior m-am tuns, parul scurt/mediu aducindu-mi un plus de volum... nu, nu s-a intimplat vreo minune cu parul meu, ci faptul ca nu ies din casa fara sa imi ondulez parul si sa il fixez.
Atunci cind BUZZStore a inceput campania Rowenta pentru un par cu volum/bucle, fireste ca nu am stat pe ginduri si m-am inscris, ulterior, fiind acceptata sa testez aceasta minunatie Rowenta Expertise So Curls .
Am primit coletul...


Am citit indicatiile...


...si in prima faza nu mi-a iesit nimic. Pentru ca nu intelesesem cum sa procedez. Ceea ce nu ti se spune nicaieri, este ca trebuie sa tii apasat butonul pe toata perioada de ondulare a suvitei, pina vei auzi un semnal sonor. Da, acest ondulator are un timer care te avertizeaza cu fiecare secunda trecuta, pina se ajunge la treapta de caldura si de timp setata. Aceasta treapta se seteaza in functie de tipul de par - mediu/lung, fir subtire/gros.
Atentie! Suvita de par trebuie sa fie subtire! Din punctul meu de vedere, acesta este un minus deoarece lungeste timpul de coafare. Daca tot sunt la capitolul minusuri, trebuie sa spun si de faptul ca butonul - importantul buton fara de care acest ondulator nu functioneaza - s-a blocat de citeva ori, dar, din fericire, am reusit sa rezolv problema.

Aici este sora mea, mindra posesoare de bucle :)


Ondulatorul Expertise So Curls de la Rowenta este usor de folosit. Acest lucru vi-l spune cineva care in fiecare dimineata a folosit perie si uscator pentru a da volum parului. Ondulatorul ca si obiect este usor. Timpul alocat fiecarei suvite (reamintesc ca trebuie sa fie o suvita subtire) este relativ scurt, de citeva secunde, in functie de setarile facute.
Ceea ce imi place foarte mult este faptul ca tamburul din interior (cred ca asa ii zice) are un invelis ceramic si turmalina. Acest aspect este important si efectul se va vedea in timp, deoarece parul va avea un aspect sanatos.
Nu pot zice ca nu se poate trai fara acest ondulator, dar daca doriti sa pastrati sanatatea parului, daca vreti bucle bine definite, mai usor de realizat si care se mentin mai mult timp, atunci Rowenta  So Curls poate fi o solutie foarte buna!

Later edit:
Me&Rowenta So Curls

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu