15 august 2015

Colier Purity

De cind am vazut trandafirii cusuti in goblen cu margelute, realizati de catre alte creatoare de bijuterii, mi-am promis ca voi coase si eu un  trandafir... dar am intimpinat probleme legate de materialele ce trebuiau folosite, astfel incit am adaptat tehnica si imi place tare mult ceea ce mi-a iesit :)
Intreg colierul combina margelutele Toho 11/0 si 15/0 prin citeva tehnici de coasere: broderie, peyote, square stitch, impreuna cu matasea shibori, pin-uri Swarovski, cristale biconice, perlute si cabosoane ochi de pisica. Dosul colierului este din piele naturala alba si neagra, iar fiecare piesa este festonata cumargelute, individual.
Timp de lucru: multe ore. nu mai retin pentru ca am lucrat in mai multe etape.




2 comentarii:

  1. E minunat colierul! Pentru trandafir ai folosit etamina?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Elena! multumesc pentru apreciere!
    pentru trandafir nu am folosit etamina deoarece nu este lucrat in punct de goblen :)

    RăspundețiȘtergere