9 iunie 2015

Experienta mea cu Persil Power-Mix Caps

Dupa cum deja bine stiti primesc spre testare diverse produse si servicii, deoarece sunt inscrisa in comunitatea BuzzStore (daca doriti, va puteti inscrie si voi accesind linkul urmator: inscriere BuzzStore).

De data aceasta, am primit spre testare capsulele Persil Power-Mix care combina puterea gelului si a pudrei pentru o curatenie perfecta in cel mai usor mod.

O capsula este formata din doua parti:
-Gel concentrat care indeparteaza ezcelent petele de grasime, asigura protectie pentru culori stralucitoare si parfumeaza intens rufele;
-Pudra compacta - indeparteaza petele dificile, inchise la culoare, contine agenti de inalbire ce asigura o curatare profunda a tesaturii si lasa rufele albe sclipitoare.

Pentru testare, am murdarit un prosop alb de bumbac cu ruj, creion dermatograf si vopsea acrilica (aceasta, dupa uscare, se indeparteaza foarte greu):


 Am pus acest prosop alaturi de alte prosoape in masina de spalat si doua capsule de Persil Power-Mix, le-am spalat la 40°C (de obicei spal prosoapele la 60°C) si rezultatul este urmatorul:


 Dupa cum observati, albul prosopului nu se mai distinge de albul chiuvetei.
Concluzia este ca Persil Power-Mix isi face cu prisosinta treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu