11 iunie 2012

Sisters

Dupa cum va spuneam... m-am pregatit intens (nu rideti!!) pentru concursul "Sa invatam tehnica Decoupage" care se desfasoara pe CDB. Eu am cochetat cu tehnica servetelului cu citiva ani in urma, cind am realizat obiecte decorative pentru Craciun. Tot de atunci aveam si majoritatea materialelor, care au ramas nefolosite pina la realizarea casetelor de bijuterii.
Am redescoperit placerea de a infumuseta un obiect prin decoupage si mi-as dori ca pe viitor sa imi imbunatatesc manualitatea.
Dar... sa revin la concurs. Am decorat o vaza din ceramica cu motive africane si am numit-o "Sisters" pentru ca, pe de o parte, pe vaza se unduiesc trei frumoase negrese, care, de ce nu, ar putea fi surori... iar pe de alta parte, vaza aceasta va mai avea o sora lucrata in alta tehnica.
Fundalul mi-a dat ceva batai de cap, nefiind multumita doar de aplicarea acrilicului, asa ca, m-am slujit si de pastel si de pasta modelatoare 3D care m-a ajutat sa accentuez citeva detalii.
Vaza nu este inalta, are doar 21 cm, dar este bogata in detalii, este rafinata si eleganta.

3 comentarii:

  1. Este splendida, Loredana! Abia astept sa-i vad surioara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru vaza, a fost preferata mea, dar n-a fost sa fie :)

    RăspundețiȘtergere