8 iunie 2011

În sfârşit şi pentru mine...

Ştiţi şi voi povestea cizmarului care are găuri în  pantofi, brutarul care nu are pâine etc. Tot aşa şi eu, am făcut bijuterii multe, dar pentru mine mai nimic, aşa că, m-am gândit să am grijă puţin şi de sufleţelul meu, aşa că  m-am bucurat cu...

 ...o pereche de cercei cu pene de... ceva, primite ca şi premiu la un concurs desfăşurat pe CDB şi nişte mărgele din piatră naturală (probabil mountain jad, pentru ca tare seamănă cu nişte mărgele pe care le-am folosit la un set şi care ştiu sigur ca erau mountain jad). Mi-a plăcut enorm să port această pereche de cercei.
aaaaa... am uitat să vă spun că eu cred că m-am reinventat în ceea ce priveşte purtarea cerceilor. Nu am mai purtat niciodată cercei chiar atât de lungi. Acum am descoperit că îmi place!

Cronologic acest set ar trebui să fie pus  după setul următor, dar mi-am zis să mai intercalez culorile...
Pentru că duminica trecută nu puteam merge la grătar fără o bijuterie care să se asorteze la costumaţia mea "de iarbă verde", mi-am făcut acest set - o variaţie a setului "Jolly Green", devenit "Jolly Blue". M-am simţit atât de bine purtându-l!!! Ar trebui să vă  mai spun că a fost făcut din fimo (tehnica millefiori), perluţe de sticlă crackle şi accesorii placate cu argint.


 Acesta este un set creat pentru a completa ţinuta pregătită pentru un eveniment din familie (da, week-end-ul trecut cam ne-am distrat, dar a fost minunat şi chiar ne trebuia o ieşire din rutină). Am folosit "Natasha beads" - mărgele din fimo create după o tehnică simplă, dar de efect, mărgeluţe de nisip şi mărgele mountain jad. Parafrazând pe cineva care mi-a comentat fotografia de profil de pe facebook, pot spune că m-am simţit ca o "divă, o lady şi o cucoană" purtând acest set.

Nu în ultimul rând, vreau să vă arăt a doua pereche de cercei (sora aproape geamănă a perechii mele) pe care am făcut-o cadou unei bune prietene.
Vă pupic!!

3 comentarii:

  1. Felicitari!spor la lucru in continuare!Toate cele bune pentru o lady, o diva si o cucoana!:)):* Sarah

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca imi place blogul tau ti-am oferit un mic premiu, intra aici: http://handmadebykryss.blogspot.com/2011/06/blog-award_09.html sa vezi despre ce e vorba :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa si cu zambetul meeu pe buze ! :)

    RăspundețiȘtergere