2 ianuarie 2011

Cercei

 Cercei realizaţi din mărgele de sticlă de culoare grena şi laterale aurii, accesorizate auriu antichizat.
Dimensiuni - 4,5 cm. Preţ - 11 lei

 Cercei realizaţi din accesorii placate cu argint şi o perluţă neagră. Dimensiuni - 4,5 cm. Preţ - 11 lei
  
 Cercei realizaţi din accesorii placate cu argint şi o perluţă albastră. Dimensiuni - 5 cm. Preţ - 11 lei

 Cercei realizaţi din accesorii placate cu argint şi o perluţă kaki. Dimensiuni - 5 cm. Preţ - 11 lei

Un comentariu:

  1. Cerceii astia m-au cucerit! Imi plac mai multe creatii ale tale, doar ca momentan nu-mi permit sa cheltuiesc ceva si pentru mine. Dar o sa iau neaparat legatura cu tine in momentul in care o sa pot achizitiona cate ceva din ce-mi doresc. Imi pare rau ca nu am putut sa ajung sa te anunt de nominalizare, dar mie mi-a facut placere sa te numesc acolo, la acea sectiune. Chiar daca blogurile noastre sunt un pic de nisa, in comparatie cu cele de dezbateri politice sau literare, cred ca au o importanta lor si merita sa fim cunoscuti si de altii. Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere