29 august 2021

Experienta mea cu Perwoll Renew&Care Caps

 Nu stiu altii cum sunt atunci cind se intorc din vacanta, dar eu, adun toate bagajele in mijlocul case si incep sa selectez hainele pentru a le pune la spalat.

Desi am fost plecati la mare, bagajul fiica-mii este plin de haine negre (deh, adolescenta!) iar eu, mi-am luat haine in culori vibrante. Si eu, si ea, ne dorim ca hainutele noastre sa isi pastreze cit mai mult timp culoarea, fiind adeptele conceptului de „slow fashion“ #rethinkfashion.



 

Cautarea unui detergent care sa asigure longevitatea tesaturilor, s-a terminat prin gasirea detergentului Perwoll Renew&Care Caps care reda stralucirea culorilor, repara microfisurile fibrelor textile si in acelasi timp, curata murdaria de zi cu zi.

Pentru ca formula este eficienta la temperaturi scazute, permite reducerea consumului de energie si mentine aspectul placut al hainelor, deci economisim din toate punctele de vedere.

Perwoll s-a gindit si la mentinerea sanatatii naturii, creeind astfel un ambalaj realizat in proportie de 50% din plastic reciclat si este complet reciclabil. Mai mult, capsulele sunt in totalitate biodegradabile.

Deci... ce motive ai sa nu folosesti Perwoll?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu