29 decembrie 2020

Love & Fun & Energy

In viata trebuie sa iubesti, sa iti creezi o stare de bine prin toate mijloacele, sa inveti cum sa faci ca sa fii intr-un echilibru perfect, in primul rind cu tine insuti.

Recunosc ca eu sunt o persoana puternic influentabila de starile celor din jur, de locul in care ma aflu, absorb sentimente, stari, de aceea, incerc sa imi creez bariere, pentru a ma pune pe mine in echilibru cu tot ceea ce ma inconjoara.

Din totdeauna am stiut ca sunt puternic influentata de mirosuri, ca nu pot accepta orice miros si ca un parfum care imi place imi poate induce o stare de bine ce ma poate insoti pe parcursul unei intregi zile.
Nu-i asa ca este minunat sa te strecori seara intr-un asternut cu miros proaspat, imbietor?
... sau dimineata, cind deschizi dulapul si iei bluza preferata... moale si parfumata...
La aceasta stare de bine, poate contribui balsamul de rufe
Lenor
- explozie de emotii pozitive, care imbunatatesc starea de spirit si dau un sentiment de echilibru.
💜 Foarte elegant, discret, mi s-a parut balsamul de rufe Lenor Amethyst&Floral Bouquet / Love - si chiar il love! Are o combinatie de trandafir si frezie (frezia este preferata mea, ever!), cu note de vanilie, ce poate creea un cadru romantic.
 

 
💟 Balsamul Lenor Exotic Bloom / Fun - combina note delicioase de rodie, crin si fructe tropicale si este potrivit pentru cei/cele care prefera mirosurile mai dulci, exotice, ce te duc cu gindul la vacantele pe insule tropicale
🙂

 Lenor vine in intimpinarea tesaturilor noastre, asigurinde-le o prospetime de durata prin tehnologia Constant Freshness, care foloseste bule de parfum îmbunatatite, care se disperseaza pe tesaturi in procesul de spalare si se elibereaza atunci cind purtam hainele.


💙Balsamul Dewy Blossom / Energy - in note marine revigorante - a fost primit spre testare in cadrul BuzzBox Winter Selection. Este de vis!
 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu