15 august 2020

Am testat Perwoll Renew &Blossom

 Stiti ca, din cind in cind, va mai povestesc despre produsele testate de mine, produse ale caror reclame le vedeti la TV, dar poate ca, inca nu le-ati incercat.

Acum este momentul (de fapt, timpul imi permite) sa va arat PERWOLL Renew&Blossom, acest detergent de rufe care nu numai ca ingrijeste si curata hainele, ci si le parfumeaza discret, elegant, un detergent pe care
BUZZStore
mi l-a trimis spre testare.
 
Bineinteles ca astept cu nerabdare fiecare colet de la BUZZStore, pentru ca, „albinutele“ de acolo se ingrijesc ca fiecare colet sa fie personalizat fiecarei campanii, produsele sunt ambalate elegant si au grija ca si prietenii nostri sa se bucure de produsul testat.
De ce trebuie sa stiti de existenta acestui detergent? Pentru ca, fiind un detergent lichid, Perwoll Renew&Blossom are grija de fiecare tip de tesatura, mentine culorile  si incarca hainele cu un miros floral discret, dar persistent.
 



 
 Daca aveti hainute in garderoba care sunt sensibile, in sensul ca isi pot pierde culoarea la spalare, ar fi bine sa apelati la acest detergent.
Pentru ca mie mi-a placut, l-am recomandat si prietenilor mei si ii astept sa imi transmita si impresiile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu