12 noiembrie 2012

Christmas Tea Time

Echipa de la Provocari verzi m-a (ne-a) provocat sa infrumusetam un borcanel. Si pentru ca se apropie sarbatorile de iarna (de mult timp nu mi s-a mai intimplat sa le simt atit de devreme si atit de pregnant) m-am gindit sa decorez un borcanel cu tema sarbatorilor de iarna. Iata ce mi-a iesit:



Am folosit tehnica servetelului, am aplicat pasta 3d, am mai vopsit cu acril pe ici pe colo, am lacuit in mai multe straturi ce deh, trebuie rezistenta si la gitul borcanelului am prins o bratarica de margelute de nisip (vin cu tutorialul luna viitoare) in culorile Craciunului.
Voi darui acest borcanel prietenei mele, dar, surpriza va fi ca nu il voi darui cu vreun ceai, ci cu un amestec de cuisoare, piper si scortisoara pentru a aromatiza un vinulet fiert care sa ne incalzeasca povestile de iarna...

10 comentarii:

  1. A iesit superb:D!! Imi place si cromatica si ideea (sunt sigura ca va fi un cadou tare apreciat:D) si abia astept sa aflu cum se face bratarica:D!!
    Iti multumim pentru participare si iti dorim bafta:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Rux! multumirea este cu atit mai mare cu cit si eu apreciey tot ceea ce faci tu!

      Ștergere
  2. Ma bucur ca te-ai alaturat provocarilor. Foarte frumos borcanelul si ce bun va fi vinul fiert ;)). Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Am facut o incercare si cred eu ca este in regula. La provocari am vrut s ama bag mai demult, dar nu am putut sa trec un anumit prag de... nebunie :)

      Ștergere
  3. Foarte reușit. Baftă la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee minunata de cadou! Prietena ta va fi cu siguranta incantata. Poate o surprinzi intr-o fotografie :D. Pana atunci iti doresc mult succes la provocarea noastra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa reusesc sa o surprind! multumesc pentru vizita si urari!

      Ștergere