24 noiembrie 2010

Premiu - Provocarea lunii noiembrie

Am creeat acest set ca dreaptă răsplată pentru o pereche de mânuţe îndemânatice care au răspuns provocării lunii noiembrie, lansată de furnicuţa boscodina. Setul se numeşte Last Autumn Night şi păstrează ultimile străluciri ale unei nopţi de toamnă.




Pentru realizarea lui am folosit fimo, sârmă argintată non turnish, mărgeluţe de nisip, iar la cercei am adaugat agate albastre.
 Sper ca "aleasa" mea, ce va fi anunţată cu onorurile cuvenite de către furnicuţa boscodina, să fie încântată de ceea ce am realizat cu atât de mult drag.

3 comentarii:

  1. Daca toate noptile de toamna ar fi asa superbe ,as decreta toamna pentru totdeauna.
    Multumesc mult pentru gestul frumos,pentru munca , daruirea si sufletul prins in acest set! Multumesc ca ai fost alaturi de mine ,de noi si ca ai trasnformat toata experienta provocarii in ceva palpabil si aatt de frumos! Multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Loriem ... eu sunt Tunde cea care a creat reteta Pui cu nuci si usturoi ...iti multumesc din suflet pt ceea ce ai creat, iti multumesc din suflet ca m-ai ales pe mine sa le port sunt ffff fericita si asta pentru ca sunt o admiratoare a lucrurilor facute cu mana fie bijuterii sau alte lucruri, imi plac bijuteriile mult, imi place ce ai facut, sunt onorata, este primul meu ”cadou” pe care il castig, in viata mea nu am castigat nimic cu adevarat decat cu munca multaaaaa!!! iar faptul ca un om deosebit ca tine m-a ales pe mine ma face ffff fericita, ziua mea a devenit mult mai frumoasa ...multumesc mult o sa trimit pe email adresa mea ...sper sa ma pot recompensa cumva ...o zi buna draga Loriem

    RăspundețiȘtergere